ישנם מספר סוגי השקעות שכל אחת מתחלקת למספר אפשרויות בפני עצמה.

השקעות בשוק ההון-

השקעה בשוק ההון ידועה כהשקעה מסוכנת ותנודתית מאוד, אין ביטחון אוטומטי, למרות הכל הבורסה החזירה עצמה בכל פעם מחדש, בתשואות שלה, כמו למשל מתחילת 2022 עד היום איבדו מרבית אפיקי ההשקעה את הרווחים מהשנה שעברה, אין שליטה על העליות, הירידות, המגמות ולא התוצאות.

השקעות הנדל''ן-

השקעות הנדל"ן יותר רווחיות יחסית לטווח בינוני, (עד 10 שנים) כלומר, הנדל"ן מרוויח משכ"ד, מעליית ערך הנכס, יכול גם להפך, לרוב יש עלית ערך הנכס, אך ההשקעה יקרה יחסית.
כדי לרכוש נכס ב-1M ₪ צריך להשקיע מינימום של 30% ולקחת הלוואת משכנתא על היתרה, להיות במעקב צמוד על הנכס, לשמור עליו ולהקטין הוצאות ככל האפשר.

השקעות אלטרנטיביות-

השקעות בתנודתיות נמוכה יחסית, מכאן רמת סיכון נמוכה יחסית, והתשואות מכבדות מאוד את בעליהם, (עפ"י חוק אסור לציין מספרים)
ישנם קרן העוסקת בנדל"ן- דיור מוגן, מוצלח מאוד.
קרן העוסקת בבריאות- מאוד מאוד מוצלחת.
קרן העוסקת באשראי- הלוואות משכנתא הפוכות, סולידית, אפשרות לבצע קצבה, לפי צרכי הלקוח, פתרונות מצויינים כדי לקבל קצבה ולהעביר את הצבירה בירושה.
אני מזמין אתכם לבחון ביחד את הכדאיות שלכם, לתכנן את ההשקעות לטובת מימוש הצרכים, החלומות, היעדים והמטרות שלכם: רכישת נכס, הגדלת הקצבה לפנסיה, העברה לירושה וכו'…
כמי שרואה את התוצאות היום לאחר 3 ו-4 שנים בהם אני מוביל לקוחות בתכנון פיננסי, אני שמח להמליץ לכל אחד לבחון את האפשרויות, התוצאות פנטסטיות יחסית להשקעות מוכרות אחרות, והם מתאימות כמעט לכל מי שיש לו חסכונות בהיקף של כ-300,000 ₪, ביצוע ההשקעה נעשה לפעמים במסגרת פנסיונית כדי להקטין מס רווחי הון ככל האפשר.

כמובן שכל ההשקעה תלויה בהליך של שיווק השקעות שחייב להתבצעה כדי לאפיין פרופיל הלקוח שהוא תואם את היכולת, הרצון, רמת הסיכון והתאמה כללית ליעדים ומטרות הלקוח.
הכותב מתכנן פיננסי מוסמך CFP וסוכן ביטוח פנסיוני, אני ממליץ לכל אחד לאפשר לעצמו לבחון את האפשרויות כדי לקדם את גודל החיסכון בפרק זמן סביר.

אין לראות בכתוב המלצה או ייעוץ להשקעות כאלו או אחרים.
ט.ל.ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *